Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P

Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P
'' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero Permata, Jika Tuan-tuan berminat dengan design sesuatu item didalam blog ini hendaklah menempahnya dengan tuan blog sendiri. Dilarang meniru mencetak atau menciplak idea, gambar, design kesemua item dalam blog ini. Sebarang tindakan peniruan/ copy paste ciplak design adalah tidak dibenarkan dan akan mendatangkan saham dosa yang berterusan selagi mana design itu ditiru oleh pihak yang lain pula sepanjang zaman''.

Tuesday 19 November 2013

Tempahan Sahabat - Siap

Permata dari batu Marjan Merah terbaik

Ikatan Cincin diperbuat dari gabungan perak aloy Gred A dan Suasa.

3 comments:

  1. assalam tuan..boleh sy taw brp harga untuk tempahan ikat camni?

    ReplyDelete
  2. wsalam, tak lebih dari Rm1000 tuan, sebenarnya banyak faktor yang mempengaruhi harga tempahan sebegini seperti berat dan jenis perak, suasa dan logam aloy yang digunakan, teknik pembuatan yang sukar, dan kepakaran 'Tukang cincin' yang membuatnya juga memainkan peranan dalam menentukan kos sesuatu cincin. Upah untuk 'Tukang cincin' profesional adalah lebih tinggi dari Tukang cincin biasa-biasa sahaja. Biasanya kami akan bertanya budget/ kos yang diingini customer, kami menggunakan meterial yang sesuai dengan jumlah kos yang ingin dikeluarkan pelanggan.

    ReplyDelete
  3. oo..kalau saya nak leburkan cincin perak sedia ada untuk buat patern macam ni boleh tuan? yang da siap casting camni ada?

    ReplyDelete