Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P

Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P
'' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero Permata, Jika Tuan-tuan berminat dengan design sesuatu item didalam blog ini hendaklah menempahnya dengan tuan blog sendiri. Dilarang meniru mencetak atau menciplak idea, gambar, design kesemua item dalam blog ini. Sebarang tindakan peniruan/ copy paste ciplak design adalah tidak dibenarkan dan akan mendatangkan saham dosa yang berterusan selagi mana design itu ditiru oleh pihak yang lain pula sepanjang zaman''.

Thursday 9 January 2014

Tempahan Siap Tuan - Ustaz Pahang

Permata Nilam Ceylon diikat dengan perak import dengan campuran logam aloy terbaik menjadikan cincin kelihatan seperti emas putih.


Kemas dan tegap mutu pertukangan cincin handmade kami

3 comments:

  1. Salam berape ye klu buat cincin camni tp taknak suasa&permata putih.cincin ikat batu nilam biru ceylon@nilam hitam yg bkilat (taknak batu yg tebal,tp biar lebar sbb sy taknak permata putih)...berape ye harga nya?pastu blh ke llki pkai suasa?tlg email jgk gambar nilam biru ceylon@nilam hitam yg tuan nk cdgkn ye...cantik sgt tempahan org,tp nk pilih batu sy xreti...email ke hzuika@gmail.com..tq

    ReplyDelete
  2. Klu ltk 4saje permate putih kt bucu batu lawa gak..batu plak ikat dgn kuku..xnak paten round je tnpa de kuku tu..

    ReplyDelete
  3. wsalam, maaf lambat reply, design Rolex banyak jenis saudari, nak buat yg fully silver pon boleh mcm yg entry Thursday, 21 November 2013, nanti sy send gmbar melalui emel.. kos bergantung pada budget yg saudari nak, sebagai contoh permata, perak dan aloy ada banyak jenis dan grade, ada yg murah dan ada yang mahal.. kami menggunakan 'tukang cincin' yang bertaraf profesional.

    ReplyDelete