Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P

Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P
'' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero Permata, Jika Tuan-tuan berminat dengan design sesuatu item didalam blog ini hendaklah menempahnya dengan tuan blog sendiri. Dilarang meniru mencetak atau menciplak idea, gambar, design kesemua item dalam blog ini. Sebarang tindakan peniruan/ copy paste ciplak design adalah tidak dibenarkan dan akan mendatangkan saham dosa yang berterusan selagi mana design itu ditiru oleh pihak yang lain pula sepanjang zaman''.

Sunday 18 January 2015

Nilam Burma - 7 (SOLD)

Nilam Burma "air Kaca" tergolong dalam kategori rare precious gemstone, harganya mengatasi Nilam Ceylon kerana sangat jarang ada. 

Ukiran dipahat oleh 'Tukang pahat' Terengganu bertaraf profesional yang telah berkecimpung lama dalam bidang seni ukir tradisional.

Warna biru lembut bertatahkan 36 biji Berlian Asli, ikatan daripada imported silver berkuku suasa, saiz 18. 



3 comments:

  1. Assalam tn farok. Mengagumkn. Batu permata yg menawan bersemayan pula diatas baloh yg amat halus lg kemas pertukangannya. Syabbas tn. Keep up the good work... Gw6 tu blum ade rezki lebih lg...hahahahah. Wassalam.

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam, terima kasih tuan Panglima Hitam.. Alfero Permata sentiasa memastikan mutu setiap produk yang kami hasilkan adalah yang terbaik, kami sedaya upaya mencipta suatu kelainan tersendiri untuk bersaing diperingkat antarabangsa. Terima Kasih sekali lagi atas sokongan tuan.

    ReplyDelete