Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P

Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P
'' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero Permata, Jika Tuan-tuan berminat dengan design sesuatu item didalam blog ini hendaklah menempahnya dengan tuan blog sendiri. Dilarang meniru mencetak atau menciplak idea, gambar, design kesemua item dalam blog ini. Sebarang tindakan peniruan/ copy paste ciplak design adalah tidak dibenarkan dan akan mendatangkan saham dosa yang berterusan selagi mana design itu ditiru oleh pihak yang lain pula sepanjang zaman''.

Tuesday 8 December 2015

Ruby Ring - Lucky Number 8 OFFER RAMADHAN

Sangat jarang ada Delima Burma cindai dengan imej membentuk seperti angka '8'. Jika batu akik dengan imej angka '8' ia sudah menjadi perkara biasa. Tapi jika Precious stone seperti Ruby dengan angka '8', ia boleh dikatakan one in a million.

Ikatan gabungan perak import dan suasa, saiz 18

Peluang terbuka kepada mereka yang ingin melabur dalam permata, ruby ni rasanya boleh mencecah harga berkali ganda jika dijual di pasaran bidaan antarabangsa kerana rarity yang jarang ada pada ruby lain. Angka '8' sering dikaitkan dengan tuah bagi sesetengah ahli perniagaan.

Rm7500  Rm6500   Rm3500

No comments:

Post a Comment