Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P

Crafted In Terengganu, '' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero P
'' Kesemua gambar dan design cincin dalam blog ini adalah hak milik Alfero Permata, Jika Tuan-tuan berminat dengan design sesuatu item didalam blog ini hendaklah menempahnya dengan tuan blog sendiri. Dilarang meniru mencetak atau menciplak idea, gambar, design kesemua item dalam blog ini. Sebarang tindakan peniruan/ copy paste ciplak design adalah tidak dibenarkan dan akan mendatangkan saham dosa yang berterusan selagi mana design itu ditiru oleh pihak yang lain pula sepanjang zaman''.

Wednesday 19 February 2014

Contoh Delima Burma Pigeon Blood - koleksi Sendiri

Permata Delima dikenali sebagai raja bagi semua jenis permata mengikut sejarah. Manakala raja bagi semua jenis Ruby ialah Delima Darah Merpati / Pigeon Blood Ruby, yang ni istimewa sikit terdapat gewang yang memantulkan cahaya merah dari dalam permata, cukup sifat dari segi air, star dan kriteria-kriteria lain sebagai raja permata.

Tak jual lagi buat masa ni, ada kedai emas buka harga sampai Rm10k untuk cincin Delima Burma kualiti macam ni, Cincin Delima kualiti begini juga dipakai oleh seorang peniaga kedai emas yang memiliki lima buah kedai emas, beliau tidak menjualnya walaupun ditawar dengan berapa harga sekalipun.


No comments:

Post a Comment